تاريخ : شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, | 13:9 | نویسنده : مهدي عباسي

          Bang--Battle-of-Manowars

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Bang: Battle of Manowars یک بازی اکشن-RPG می باشد شما را به نبردی سهمگین محیط فانتزی می برد . فضای این بازی همانند قرون وسطی طراحی گردیده اما با این تفاوت که چاشنی جادو نیز به آن اضافه شده است . از پادشاه گرلفته تا خرگوش ها ، از دهقان تا دوک زنبور عسل همگی در حال جنگ بوده تنها یک نفر که شما هستید می خواهد با بهره گیری از هوش بالای خود ، پیروز میدان باشد
.

ویژگی های کلیدی :
- ۷۲ مرحله چالشی استراتژیک
- سه حالت سختی مختلف برای کاربران آماتور تا حرفه ای
- گیم پلی سه بعدی
- قابلیت آپگرید کردن و افزایش قدرت برج ها
- گرافیک بسیار زیبا و بهره گیری از موزیک های جذاب در پشت زمینه بازی
- و …

 

hajm حجم : ۶٫۶۱ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم ۱۸۴ مگابایت

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(219)

Bang  Battle of Manowars3 Bang  Battle of Manowars2


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, | 13:6 | نویسنده : مهدي عباسي

         Bump.jp

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Bump اپلیکیشن بسیار جالبی است که با استفاده از آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر اطلاعات مخاطبین ، تصاویر ، ویدیو ها ، اپلیکیشن ها و … را بین دو دستگاه تحت اندروید انتقال دهید . سادگی بیش از حد استفاده از این اپلیکیشن که کاربر قادر می سازد تنها با نزدیک کردن دو گوشی به یکدیگر فرایند انتقال را شروع کنند باعث گردیده است رکورد بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود در سرتاسر جهان برای این برنامه ثبت گردد .

 

hajm حجم : ۳٫۵۶ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(218)

Bump 2 Bump 3 Bump 4


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, | 13:4 | نویسنده : مهدي عباسي

         Autolikestagram.jp

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر از کاربران نرم افزار محبوب اینستاگرام هستید استفاده از اپلیکیشن Autolikestagram را به شما پیشنهاد می کنیم . این برنامه کاربردی به شما کمک می کند بدون هیچ گونه اتلاف وقت و به صورت کاملا خودکار ، به تصاویر اعضا و گروه هایی که در آنها عضو هستید لایک داده و با این کار ، بازدید بیشتری را برای خود به ارمغان آورید .

 

 

hajm حجم : ۲٫۳۰ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(216)

Autolikestagram3 Autolikestagram4 Autolikestagram2


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, | 12:59 | نویسنده : مهدي عباسي

           Firefox-Beta

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با Firefox Beta می توانید آخرین تغییرات انجام شده بر روی مرورگر محبوب فایرفاکس نظیر سطح عملکرد ، سفارشی سازی و تنظیمات امنیتی را پیش از ارایه نسخه بعدی فایرفاکس تست کنید . طراحان فایرفاکس با تلاش بسیار سعی در ایجاد نرم افزاری با کارایی های نسخه کامپیوتری برای دستگاه های تحت اندروید می باشند که شما می توانید با دانلود این نسخه به آنها در ایجاد اپلیکیشنی پایدارتر کمک کنید . از جمله مهمترین تغییرات صورت گرفته در این نسخه می توان به پشتیبانی از تم های مختلف و نیز کمتر شدن پیش نیاز سرعت پردازشگر از ۸۰۰ مگاهرتز به ۶۰۰ مگاهرتز اشاره نمود .s

 

hajm حجم : ۲۰٫۳۱ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(217)

Firefox Beta 7 Firefox Beta 2


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 23:39 | نویسنده : مهدي عباسي

           Send-It-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بعضی از چیزها هستند که در گذر زمان تغییر کرده و پیشرفته تر می شوند اما باز هم همان نسخه های اولیه از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند . SMS یکی از این دست فناوری ها می باشد که با وجود آمدن MMS هنوز هم جای خود را در دل کاربران دارد . این امر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که می توان از میان آنها به هزینه های ارسال ، محدودیت دریافت و … اشاره نمود .
حال اگر شما می خواهید هم از فناوری روز بهره جسته و هم کارهای خود را با همان پیامک های دوست داشتنی قدیمی انجام دهید استفاده از نرم افزار Send It Pro را پیشنهاد می کنیم . تنها چیزی که برای استفاده از این برنامه نیاز خواهید داشت یک اکانت گوگل است و همانند سایر اپ های مشابه هیچ گونه احتیاجی به نصب بودن این نرم افزار بر روی دستگاه مخاطب تان وجود ندارد .

شیوه کار بدین گونه است که فایلهای مورد نظر خود را توسط این اپلیکیشن انتخاب کرده و برنامه آنها را با استفاده از اکانت گوگل تان به گوگل درایو انتقال داده و لینک دانلود آن را برای فردی که می خواهید ارسال می کند . بدین ترتیب خواهید توانست فایلهای تا حجم ۱۰ مگابایت ( در حالت رایگان ) را به سادگی هر چه تمام تر برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید .

 

hajm حجم : ۴٫۶۵ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(68)

Send It Pro3 Send It Pro4 Send It Pro5


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 23:38 | نویسنده : مهدي عباسي

 Easy-Blocker-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با تماس ها و پیامک های ناخواسته خداحافظی کنید !
Easy Blocker Pro موثرترین نرم افزار برای دفع تماس ها و اس ام اس های دریافتی بر روی اندروید می باشد که قادر است امنیت و حریم خصوصی شما را در این سیستم عامل تامین کند .

برخی از ویژگی های کلیدی :
- مسدود کردن تمامی تماس ها و SMS های ناخواسته
- بلوک کردن شماره های نا آشنا
- پشتیبانی از انتظار تماس ( Call Waiting )
- امکان مونیتور کردن فیلترهای انجام شده در لاگ برنامه
- و …

 

 

hajm حجم : ۸۸۷ کیلوبایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(99)

Easy Blocker Pro4 Easy Blocker Pro5 Easy Blocker Pro2


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 23:33 | نویسنده : مهدي عباسي

 AnimalCam-Light

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر می خواهید عکس های مخفی و بدون صدای شاتر از اطراف خود بگیرید نرم افزار AnimalCam Light  را به شما پیشنهاد می کنیم . با استفاده از این اپلیکیشن می توانید بدون آنکه کسی بفهمد اقدام به عکاسی نموده و عکس های خود ذخیره کنید .
در کنار این قابلیت همچنین شما خواهید توانست از امکانات یک نرم افزار دوربین کامل بهره مند شوید . از جمله ویژگی های دیگر این برنامه می توان به فیلتر های صفحه ، شمارشگر معکوس برای عکاسی خودکار ، فوکوس ، تغییر اندازه و پشتیبانی از بزرگنمایی اشاره نمود .

 

hajm حجم : ۵۸۲ کیلوبایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(85)

AnimalCam Light 2 AnimalCam Light 3


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 23:22 | نویسنده : مهدي عباسي

 Rom.jpg

 

سیستم کلی گوشی شما Rom است.ویندوز 7 برای کامپیوتر شما یک رام است.( فقط یک تشبیه ساده) Rom قلب تپنده ی نرم افزاری دستگاه هست که شامل نرم افزارها و سیستم عامل مورد استفاده ی دستگاه بوده که با گذر زمان، روی آن تغییراتی در جهت بهبود و رفع نواقص انجام شده و برای استفاده کاربران منتشر می گردد.


یک Rom دارای بخش های داخلی مختلف زیر است:

  • Kernel کرنل ( boot.img )
  • سیستم اصلی ( system.img )
  • ریکاوری مود ( recovery.img )
  • کش ها ( cache.img )

برای اطلاعات بیشتر به پارتیشن های اندروید مراجعه کنید


تمامی فایل هایی که باید بر روی رام ریخته شوند، معمولا بصورت دسته بندی، تحت 1 یا 3 فایل تهیه میشوند، به این فایل ها که قرار است بر روی حافظه ی رام ریخته شوند، فایل رام گویند. که ترجیحا به این مجموعه از فایلها، رام گرفته میشود.

رام در واقع همون فریمور هست ، ما بوسیله رام جدید گوشی را آپدیت میکنیم و بروز میکنیم . این کار باعث میشه گوشی سریعتر بشه و باگ های قبلی آن برطرف بشه . ما 2 نوع رام داریم رام رسمی و رام غیر رسمی که به آنها رام های کوک شده یا کاستوم رام هم گفته میشه . برای رام های رسمی ما نیاز به روت کردن گوشی نداریم . شما میتونید این رام ها رو در سایت شرکت سازنده گوشی خود پیدا کنید . و اما رام های غیر رسمی یا کوک شده : این رام ها توسط افراد ماهر ساخته میشن و دارای اخرین تغییرات و آپدیت ها و توئیک ها هستند . به نظر من این رام ها از رام های اصلی بهتر هستند البته نه همشون ..... این یعنی اینکه ما باید دنبال رام های ساخته شده توسط سازنده های معروف باشیم . معمولا ما در سایت خودمون بهترین های آنها را قرار میدیم . برای استفاده از رام های کوک شده گوشی شما باید روت شده باشه .

 

چه چیزی در مورد custom ROM می دانید ؟ همیشه سوالاتی برای کاربران آندروید پیش می آید که custom ROM چیست؟ به چه دردی می خورد ؟! باهاش چه کار می کنن ؟ آیا امن هست ؟ واژه ROM در اصطلاح مخفف Read Only Memory یعنی ” حافظه فقط خواندنی “است ولی در واقع به معنای واقعی آن تصویر سفارشی سازی از سیستم عامل است که در منظقه رام گوشی خود نصب می کنید .مقدمه

 

رام های سفارشی یا همان Custom ROMs

stock ROM همان ورژن از سیستم عامل تلفن شما هست که در واقع موقعی که آن را خریداری کرده اید روی آن نصب شده است . custom ROM یک نســخه کاملا مستقل از سیستم عامل است که شامل هسته می شود (باعث اجرای هرچیزی می شود) از جمله نرم افزارها ، سرویس ها و … ، و هر چیزی که موبایل یا وسیله مورد نظر توانایی اجرای آن را داشته باشد و در کل بستگی به کسی که رام را برای چه هدفی سفارش سازی یا همان customized کرده است .


اینجا سوال پیش می آید که بخش سفارش سازی یا همان “customized” چیست ؟ از آنجا که آندروید منبع باز است ، توسعه دهنده آزاد است که رام اصلی stock ROM را بدست بگیرد و آن را تغییر دهد ، بهینه سازی کند ، هرچیزی می تواند اضافه کند و در کل تقریبا هر تغییری که به تخیلش و توانایی هایش اجازه می دهد می تواند در آن تغییرات ایجاد کند .

چرا شما به Custom ROMs نیاز دارید ؟

  • آپدیت های متعدد

استفاده از custom ROM که نتیجه آن با آپدیت های متعددی که برای آن عرضه می شود بسیار از باگ ها و مشکلات رام را رفع می کند و زود به زود ویژگـــی های جدیدی به گوشی شما اضافه می گردد ، به خاطر این که یک سازنده پشت رام است و می تواند مستقل عمل کند و هیچ نوار قرمزی از سوی شرکتی برای توسعه دهنده تعیین نشده است .

  • توسعـــه دهنده رام معمولا به دستاوردهای جامعه وفادار است با استفاده ار عرضه بتا تست و همچنین عرضه بازخوردهای آن و حتی رفع باگها و خطاهای آن ، این زیبایی منبع باز بودن را نشان می دهد.
  • چیزی که باید ذکر کنم رام ها معمولا رایگان هستند و توسط کمک های مالی اختیاری پشتیبانی می شوند و نیاز به پرداخت هزینه وجود ندارد .
  • در نهایت اغلب custom ROMها به روزترین آپدیت ها ازشان وجود دارد بدون آن که چیزی را دوباره پاک و نصب کنید.

آیا بازهم منبع بازبودن را دوست ندارید؟

عملکرد بهتر و بهره وری بیشتر

custom ROM ها معمولا سریعتر و کارآمدتر هستند و هچنین از حافظه کمتری استفاده می کنند زیرا:

  • توسعه دهنده ها معمولا موارد اضافی و بی فایده را خارج می سازند از جمله : مانند حامل های برنامه های نصب شده و..
  • توسعه دهندگان kernel یا همان هسته را بهینه سازی می کنند برای مثال کرنل undervolted می تواند عمر بسیار بیشتر از باطری را نسبت به نسخه Stock سیستم عامل داشته باشد .

ارتقاع به نسخه بهتر و بعد از نسخه آندروید گوشی تان

  • شما قادر خواهید بود نسخه از سیستم عاملــی که هنوز برای گوشی تان عرضه نشده است یا هرگز برای آن عرضه نخواهد شد را نصب کنید ، این امر به دو حالت ممکن است :
  • رام های لیک شده (لو رفته) به صورت آنلاین ، توسعه دهندگان با استفاده از آن می توانند آپدیت ها را زودتر از عرضه رسمی ریلیز کنند ، درست مثل آپدیت Android 2.1 که قرار بود برای Hero عرضه شود که این اتفاق افتاد و چند هفته قبل از عرضه رسمی آن در دسترس بود و ۲٫۱ روی گوشی های خود نصب و اجرا کنند.
  • همچنین موارد وجود دارد که آپدیتی ورژن آندروید برای آن وسیله هیچ وقت عرضه نشده ولی سازنده با عرضه یک ROM توانسته آن ورژن آندروید را روی آن گوشی قابل دسترس کند ، برای مثال کاربران G1 و MyTouch 3G هیچ وقت نتوانستند به عرضه رسمی آندروید ۲٫۱ دست پیدا کنند ولی Cyanogen ، یکی از قابل احترام ترین توسعه دهندگان آندروید ، توانست یک رام سفارشی ایجاد کند که آندروید ۲٫۱ را روی این گوشـــی ها اجرا کند .چه روز شادی برای دارندگان MT3G و G1 بود !

قابلیت نصب اپلیکشن ها در کارت SD

امروزه بیشتر custom ROM هایی که عرضــه می شوند قابلیت نصب نرم افزار و بازی را در SD Card به همراه دارند . که به آن Apps2SD یا A2SD می گویند. اگر شما از کمبود فضای داخلی رنج می برید این قابلیت می تواند برای شما بسیار ارزشمند باشد.

 

رام با روت فرق دارد ، لطفا اشتباه نگیرید !

custom ROM و روت کردن را با هم اشتباه نگیرید این دو مقوله کاملا جدا از هم هستند. به زودی فواید روت کردن و نیازهای آن نیز در سایت قرار داده می شود . لازم به ذکر است برای ریختن رام نیاز به روت کردن گوشی خود دارید.

 

جنبه ها منفی رام های سفارشی Custom ROMs

البته هر چیزی علاوه بر جنبه های مثبتی فراوانی دارد نکات منفی نیز به همراه دارد که باید ذکر شود ، همچنین برای استفاده از رام های سفارشی باید احتیاط لازم را به خرج دهید و آگاه باشید احتمال آن است خطراتی به همراه داشــته باشند.

 

ممکن است اشتباهی رخ دهد !

اول از همه ممکن است اشتباهی در فرایند فلش رخ دهد . ( فرایندی که باعث نصب رام می شود. ) و تلفن شما را ترک کند و حالت بریک برای تلفن شما به وجود بیاید که امروزه این اتفاق کم پیش می آید به خصوص این که حالا بیشتر مواقع می توانید گوشی خود را به حالت اولیه بازگردانید و روند نرمال گذشته خود را دنبال کند. برای حل این مشکل رام هایی استفاده کنید که تعدادی کاربران بیشتری از آن استفاده کرده اند و بازخورد مثبتی داشته باشد.

 

مشکل های پنهان

custom ROM ممکن است دارای باگ باشند .

با این حال ، اگر مشکل و باگی در رام پیدا کردید ، در واقع شما راه برای گزارش آن در پیش رو دارید: این که به انجمن رام مربوطه رفته و گزارش لازم را به آنها بدهید احتمال زیاد پاسخ خود را خواهید گرفت و این باگ شناخته شده باشد. همچنین راه های دیگر وجود دارد وجود باگ و خطا کاملا طبیعی است .

 

گارانتی تلفن همراه شما ساقط می شود !

این امکان وجود دارد که با عمل custom rooting گارانتی از بین برود زیرا که قانون گارانتی شکسته می شود. در بیشتر مواقع هم نصب رام سفارشی خیلی سنگینتر و مهمنتر از از بین رفتن گارانتی شما هست اما بهتر است با ارائه دهنده گوشی خودتان صحبت کنید بدلیل این که بعضی از پوشش دهنده ها نصب بعضی از رامها خلاف نبینند در هر صورت شرط احتیاط لازم است .

پاک پاک !

به منظور نصب یک رام سفارشی ، شما نیاز به انجام عملیات Clean wipe دارید.

به این معنی که شما همه اطلاعات خود را از دست خواهید داد و بدین منظور می بایست قبل از عملیات ، اول از اطلاعات خودتان پشتیبانی (بکآپ) بگیرید.

 

نتیجه و حرف پایانی

در کل نصب رام سفارشی بر روی گوشیتان بسیار خوب و پسندیده است به شرط این که از رامهای مناسب و قابل اطمینان و کارآمد بر روی گوشیتان نصب کنید و احتیاط لازم را در نصب رام به خرج دهید.


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 22:57 | نویسنده : مهدي عباسي

         Gold-Miner-Classic-HD

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر آماده اید تا به مرد سالخورده برای یافتن جواهرات مدفون شده در زیر زمین کمک کنید ، هم اکنون بازی Gold Miner Classic HD را دانلود نمایید .
هر مرحله یک اکتشاف جدید است . وظیفه بازیکنان در این بازی پیش بینی کردن مکان احتمالی الماس و طلا برای بیرون کشیدن با دستگاه مخصوص این کار است . هرچه مراحل بیشتری را طی می کنید بر سختی آنها افزوده می شود و نیازمند دقت بالاتری خواهید بود .

 

 

 

hajm حجم : ۲۳٫۰۱ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(215)

Gold Miner Classic HD 4 Gold Miner Classic HD 5


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 14:36 | نویسنده : مهدي عباسي

            Makeup-Premium

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Makeup Premium پیشرفته ترین ابزار گریم کردن تصاویر برای دستگاه های اندروید می باشد . با بهره گیری از این اپ می توانید خط چشم ، رژ لب و … بر روی عکس های مورد نظر خود و یا حتی مخاطبین موجود در تلفن همراه تان بکشید . این نرم افزار دارای ابزارهای مختلف آرایشی بوده که می تواند عکس های زیبای شما را با بزک کردن زیباتر به نظر برساند !

 

 

 

hajm حجم : ۲۴٫۷۶ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(213)

Makeup Premium 6 Makeup Premium 2 Makeup Premium 3


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 14:34 | نویسنده : مهدي عباسي

           PicFrame.jp

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

PicFrame به شما کمک می کند عکس های مختلف خود را با یکدیگر آمیخته و آنها در قاب های بسیار شگفت انگیز قراد دهید تا بسیار زیبا شوند . این اپلیکیشن دارای ۳۲ فریم مختلف می باشد که هر یک دارای زیبایی و ویژگی های خاص خود بوده و با بهره گیری از افکت های مختلفی که تهیه گردیده است می توانید عکس های منحصر به فرد بسازید .

ویژگی ها :
- انتخاب آسان رنگ برای بردارها
- ۳۲ فریم مختلف با قابلیت گنجاندن ۵ عکس درون آنها
- چرخش تصاویر
- امکان گرفتن خروجی در اندازه های مختلف
- و …

 

 

 

hajm حجم : ۱٫۷۹ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(214)

PicFrame 2 PicFrame 3 PicFrame 4


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 11:39 | نویسنده : مهدي عباسي

         Cut-the-Rope-HD

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

طناب را ببرید ، ستاره را گرفته و شکلات ها را به هیولا کوچولو برسانید تا پیروز گردید !
Cut the Rope HD یک بازی فکری فیزیکی بسیار زیبا می باشد که تا کنون تواسنته است با بهرهر گیری از گیم پلی بسیار زیبا و جذابی که دارد ده ها میلیون نفر را در سرتاسر جهان به خود جذب کند .

ویژگی ها :
- ۲۷۵ مرحله مختلف
- گیم پلی بسیار جذاب
- استفاده از کاراکتر بامزه
- فیزیک واقعگرایانه
- و …

 

 

 

hajm حجم : ۴۴٫۹۶ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(211)

Cut the Rope HD 3 Cut the Rope HD 4 Cut the Rope HD 5 


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 11:37 | نویسنده : مهدي عباسي

         Tube-Video-Downloader-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Tube Video Downloader Pro یک برنامه جالب و کاربردی برای طرفداران فیلم و کلیپ های ویدیویی است چرا که این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا بدون هیچ گونه دردسری ، فایلهای محبوب ویدیویی نظیر MP4, FLV, 3GP, WMV, MOV, MKV را به سادگی بتوانند دانلود کنند . این اپلیکیشن به صورت خودکار لینک ویدیوها را از مرورگر وب شما دریافت خواهد کرد . بدین ترتیب نیازی به وارد کردن دستی با کپی و پیس کردن آدرس ویدیوها لازم نخواهد بود .

ویژگی ها :
- دانلود ویدیو ها با تبدیل کردن آنها به چند پارت برای افزایش سرعت
- قابلیت پیشتیبانی از حالت ایست
- پشتیبانی از فایلهایی به بزرگی بیش از ۲ گیگابایت
- تشخیص خودکار لینک ها در مرورگر
- بازکردن ویدیوهای دانلود شده توسط پلیر محبوب شما
- اجرا در بک گراند
- و …

 

 

 

hajm حجم : ۳۲۶ کیلوبایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(212)

Tube Video Downloader Pro 3 Tube Video Downloader Pro 2


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 11:36 | نویسنده : مهدي عباسي

           UCam-Ultra-Camera-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

UCam Ultra Camera Pro یک نرم افزار بسیار جالب برای دادن افکت های تصویری مختلف به عکس های شما می باشد . با استفاده ار این اپلیکیشن می توانید بیش از ۱۰۰ افکت مختلف به عکس ها داده و با استفاده از توابع ویرایشی ، متون گرافیتی و البته صدها فریم گونان به تصاویر خود افزوده و آنها را به زیبایی هر چه تمام تر در آورید . همچنین توسط این برنامه می توانید تصاویر منحصر به فرد PIP ( تصویر در تصویر ) بسازید .
توجه داشته باشید اگر قصد داشته باشید کارهایی را که این برنامه برایتان انجام می دهد با استفاده از نرم افزارهای دیگر انجام دهید حد اقل به ۱۰ برنامه مختلف و بیش از ۱۰۰ مگابایت فضای خالی بر روی اسمارت فون تان خواهید داشت !

 

 

 

hajm حجم : ۷٫۵۸ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(210)

UCam Ultra Camera Pro 2 UCam Ultra Camera Pro 3 UCam Ultra Camera Pro 4


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 11:35 | نویسنده : مهدي عباسي

          Daily-Expense-Manager-PRO

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

اگر می خواهید دخل و خرج خود را مدیریت کرده و همیشه در وضعیت اقتصادی پایدار قرار داشته باشید پیشنهاد می کنیم نرم افزار Daily Expense Manager PRO را از است ندهید . این اپلیکیشن با دارا بودن قابلیت های مختلف و توابع گوناگونی که دارد می تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری دهد . از میان ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود :

- دارا بودن دسته بندی های مختلف برای منابع دریافتی
- پیگری وضعیت هزینه ها  به خوبی مدیریت درآمد ها
- امکان تنظیم یادآور برای آگاهی یافتن از برنامه های هفتگی و ماهیانه
- قابلیت استفاده از ویجت برای دسترسی سریع تر به اطلاعات
- امکان تهیه بک آپ از اطلاعات شما و ارسال آنها به ایمیل تان

 

 

 

hajm حجم : ۱٫۱۳ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(209)

Daily Expense Manager PRO 2 Daily Expense Manager PRO 3 Daily Expense Manager PRO 4


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 11:33 | نویسنده : مهدي عباسي

          AppLock-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

AppLock Pro ، ابزاری ساده اما بسیار قدرتمند برای قفل کردن می باشد !

ویژگی ها :
- محافظت از اپلیکیشن های نصب شده با قفل های الگویی یا به وسیله پسورد
- محافظت از اپلیکیشن های استارت آپ
- قفل کردن تماس های دریافتی
- سویچ سریع برای قفل کردن از طریق ویجت هوم اسکرین
- پنهان کردن اپلیکیشن و بازخوانی آن از طریق شماره گیر

 

 

 

hajm حجم : ۶۵۰ کیلوبایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(208)

AppLock Pro 3 AppLock Pro 4 AppLock Pro 5


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, | 22:24 | نویسنده : مهدي عباسي

                                                           

                                               خريداري شده از بازار توسط كول اپس

 

گروه ولوو با افتخار تقدیم می‌کند: ترابران.

اولین بازی گروه ولوو پر از هیجان و فکری که نیاز به عکس‌العمل سریع دارد. چرخ‌ها را بچرخانید، مانند باد مسابقه دهید و ببنید آیا می‌توانید جهان را جابجا کنید یا خیر.

 

لينك دانلود :  دانلود

 

 

            

             

 


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, | 22:19 | نویسنده : مهدي عباسي

 

           

                                        خريداري شده توسط كول اپس از بازار

 

مارکت اندروید پلازا با وِیژگی های زیر عرضه گردیده است :

- بزرگترین بانک بازی و نرم افزار در بین مارکت های ایرانی
- سرعت دانلود بالا
- بروز رسانی سریع ( به طور متوسط روزی 5-10 عدد برنامه و بازی جدید قرار داده میشود )
- عرضه برنامه های ایرانی و فارسی

 
 
لينك دانلود :        دانلود                                                                                                                                                                  
 
 

برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, | 22:15 | نویسنده : مهدي عباسي

                                                              

                                  خريداري شده از بازار توسط كول اپس

NFL Kicker بازی شماره یک فوتبال آمریکایی برای گوشی ها موبایل می باشد که تا کنون سطراحی شده است .
کافیست تیم خود را انتخاب کرده و برای شرکت در مسابقات حرفه ای و دشوار آماده شوید .

 

ویژگی ها :

این بازی که از گرافیکی خارق العاده بهره می برد 
تمامی ۳۲ تیم رسمی این رشته ورزشی حضور داشته 
تمامی بازیکنان با جزئیات دقیق طراحی شده اند 

 
لينك دانلود : دانلود فايل
 
 
                                
                               
 
 
                               

برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, | 22:9 | نویسنده : مهدي عباسي

                            

                    خريداري شده از بازار توسط سايت كول اپس

دیگه موقع پیام نوشتن توی چاله نمی افتید !
فقط گوشی شما باید دوربین داشته باشه !!

 

 

 آیا واقعا استفاده از این برنامه موقع نوشتن متن از افتادن توی چاله یا برخورد به موانع جلوگیری میکنه؟

بله !! واقعا جواب میده ! با اجرای برنامه تصویر دوربین نشون داده میشه که می تونید روی اون متنتون رو بنویسید و همزمان جلوتونو هم ببینید. خودتون امتحان کنید و تجربه‌ تون رو به ما هم بگید.

*امکان ارسال متن نوشته شده با پیامک
*ارسال با ایمیل و بلوتوث
*ارسال با واتس اپ، نیمباز و هر برنامه دیگه ای..
*امکان تغییر اندازه متن برای بهتر دیدن

 

             لينك دانلود :                  دانلود فایل

 

                                   

 


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, | 20:53 | نویسنده : مهدي عباسي

          Task-Killer-FREE

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر برنامه های زیادی در بک گراند در حال اجرا باشند ، مموری گوشی یا تبلت شما اشغال شده و نمی توانید از آن برای استفاده مفید برنامه هایی که قصد اجرایشان را دارید بهره بگیرید . بهترین راه برای خالی سازی مموری استفاده از نرم افزارهای تسک کلیر همانند Task Killer FREE می باشد . این برنامه که به عنوان کاربردی ترین نرم افزار مدیریت مموری در گوگل پلی می باشد قادر است تنها با یک کلیک ساده تمامی اپلیکیشن های غیر ضروری در حال اجرا بر روی اندرویدتان را ببندد . افزون بر خالی سازی مموری ، انرژی ذخیره شده در باتری شما نیز زمان بیشتری دوام خواهد آورد که یک ویژگی بسیار مهم محسوب می شود .

 

 

hajm حجم : ۷۵۰ کیلوبایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(92)

Task Killer FREE2 Task Killer FREE3 Task Killer FREE4


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, | 20:52 | نویسنده : مهدي عباسي

          Easy-Cache-Cleaner

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Easy Cache Cleaner نرم افزاری است کاربردی برای پاک کردن کش های سیستمی که می تواند نقشی موثر در افزایش سرعت دستگاه اندروید شما داشته باشد . سریعترین سرعت اسکن در بین برنامه های مشابه ، آیتم منو مفید ، دسته بندی کردن اپلیکیشن ها بر اساس حجم کش یا نام و توابع یادآوری کننده از جمله دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد .
همانطور که می دانید نصب نرم افزارهای مختلف فایلهای موقتی را برای اجرای درست خود می سازند که انباشته شدن این فایلها بر روی هم به واسطه نصب برنامه های مختلف ، می تواند سرعت اسمارت فون یا تبلت شما را به شدت کاهش دهد و اینجاست که نرم افزارهای پاک کننده کش برای برطرف کردن این مشکل وارد عمل خواهند شد .

 

hajm حجم : ۴۳۸ کیلوبایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(24)

Easy Cache Cleaner3 Easy Cache Cleaner4 Easy Cache Cleaner2


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, | 20:51 | نویسنده : مهدي عباسي

          SystemPanel-App-Task-Manager

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

SystemPanel App / Task Manager یک نرم افزار کامل و قدرتمند برای مدیریت برنامه های در حال اجرا ، مدیریت برنامه های نصب شده و همچنین مونیتور کردن سیستم می باشد . اگر احساس می کنید شارژ باتری تلفن هوشمند یا تبلت تحت اندروید تان بسیار زود خالی می شود باید دلیل آن را در اجرای نرم افزاری بیهوده در بک گراند بیابید چرا که آنها از انرژی ذخیره شده در باتری شما استفاده کرده بی آنکه بفهمید و کار مفیدی انجام داده باشید . این نرم افزار با حذف کردن چنین برنماه های از ممموری به شما کمک می کند انرژی باتری را به صورت کاملا بهینه مصرف نمایید . افزون بر این شما خواهید توانست اپلیکیشن های نصب شده بر روی اندرویدتان را به سادگی هر چه تمام تر حذف کرده و فضای خالی بیشتری را برای خود فراهم آورید .

 

 

hajm حجم : ۷۰۴ کیلوبایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(97)

SystemPanel App Task Manager 2 SystemPanel App Task Manager 3 SystemPanel App Task Manager 4 


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, | 20:48 | نویسنده : مهدي عباسي

           Apps---Application-Manager

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Apps – Application Manager همانطور که از نامش پیداست یک اپلیکیشن کاربردی برای مدیریت کردن نرم افزارهای نصب شده بر روی اندروید شما می باشد . با استفاده از این نرم افزار که شباهت هایی نیز با Advanced Task Manager دارد می توانید به سادگی بر روی اجرا و ایست کردن اپ های مختلف بپردازید . ویژگی کلیدی این برنامه که باعث تمایز آن با سایر گونه های مشابه شده است محیط کاربر پسند و جذاب آن می باشد به گونه ای که هر کاربر آماتوری نیز می تواند تمامی نیازهای خود در این زمینه را برطرف سازد .

 

 

hajm حجم : ۱٫۰۵ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

                                                        qrcode(89)

 Apps - Application Manager3 Apps - Application Manager2


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, | 14:23 | نویسنده : مهدي عباسي

         Mr. Melk Winter Games

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

کره زمین دارای قسمت های متفاوتی می باشد  و هرکدام از این قسمت دارای آب وهوای مخصوص به خود است از این رو در مناطق گرم سیر کره زمین نمی توان لذت اسکی بر روی یخ  را تجربه کرد و اما امروزه با استفاده از تصاویر سه بعدی تجربه این لحظات شاد برای دارندگان تلفن های همراه اندروید آسان شده. بازی Mr. Melk Winter Games  جداب شما را به قلب یخ ها می برد و مهارت شما را در اسکی مورد آزمایش قرار می دهد.

ویژگی های کلیدی Mr. Melk Winter Games  :
- امکان اجرای بازی در رایانه های لوحی
- استفاده از تصاویر سه بعدی

 

 

hajm حجم : ۴۱٫۴۴ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(207)

Mr. Melk Winter Games 2 Mr. Melk Winter Games 7 Mr. Melk Winter Games 4 Mr. Melk Winter Games 3


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, | 14:22 | نویسنده : مهدي عباسي

         Sound Sleep Deluxe Edition

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Sound Sleep Deluxe Edition نرم افزاری بسیار جالب است که می تواند هنگامی که قصد خوابیدن دارید برایتان اقدام به پخش موزیک هایی که در امواج سرعت پایین آلفا ( بین ۸ تا ۹ هرتز ) قرار دارند نموده و ذهن تان را برای داشتن خوابی شیرین تر آماده سازد . از جمله ویژگی های مهم این نرم افزار می توان به انتخاب صداهای مختلف برای میکس کردن و ایجاد اصوات شگفت انگیز اختصاصی توسط خودتان اشاره نمود . اگر شب ها نمی توانید به سادگی به خواب رفته و افکار مختلف به صورت مداوم ذهن شما را به خود مشغول می سازند ، استفاده از این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم .

 

hajm حجم : ۲۳٫۱۳ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(205)

Sound Sleep Deluxe Edition 4 Sound Sleep Deluxe Edition 3 Sound Sleep Deluxe Edition 2


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, | 14:21 | نویسنده : مهدي عباسي

         Nemesis Camera

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر
دوربین یکی از مهمترین قسمت های تلفن همراه است اما امروزه به دلیل عدم استفاده از برنامه های کاربردی و مناسب نمی توان از کیفیت واقعی آن در تلفن های همراه استفاده کرد. برنامه Nemesis Camera-JellyBean Style  قادر است کیفیت تصاویر گرفته شده توسط دروبین تلفن همراه شما را افزایش دهد. این نرم افزار با استفاده از تکنیک های ویژه ای عکس برداری در شرایط دشوار را آسان می سازد و شما را در نزد دوستان به عنوان یک عکاس حرفه ای معرفی می کند .
 
ویژگی های کلیدی  :
- استفاده از حافظه داخلی وخارجی تلفن همراه
- حالت های عکس برداری : خودکار، منظره، شب، ساحل، برف، غروب آفتاب، آتش بازی و شمع
- بزرگنمایی
- فیلم برداری با کیفیت بالا
 
 

 

 

hajm حجم : ۳۹۶ کیلوبایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(204)

 Nemesis Camera 2 Nemesis Camera 5 


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, | 14:20 | نویسنده : مهدي عباسي

        Next Launcher Theme Leather

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

دانشمندان براین عقیده اند که تغییرات هرچند کوچک و پیش پاافتاده می تواند باعث افزایش امید به زندگی و نشاط افراد شوند. ازاین رو تلفن همراه به عنوان یک عضو در تاثیر گذار در زندگی ما می تواند محرک خوبی برای یک زندگی زیبا شود. تم زیبا Theme Leather برای لانچر Next Launcher  طراحی شده است و با بهره گیری از آیکون ها گوناگون و تصاویر خارق العاده تلفن همراه را متحول می سازد. لازم به ذکر است برای استفاده از این پوسته زیبا باید نسخه ۱٫۱۵ لانچر Next Launcher  را در تلفن همراه خود داشته باشید.

 

 

 

hajm حجم : ۱۲٫۶۲ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(206)

Next Launcher Theme Leather 6 Next Launcher Theme Leather 5


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, | 22:9 | نویسنده : مهدي عباسي

          The Wild Kingdoms

 پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

The Wild Kingdoms یک بازی فانتزی کارتی می باشد و شما را در پادشاهی Yoruba جایی که می بایست اقدام به ساخت ارتش ، کنترل نیروهای طبیعت و البته استفاده از جادوهای خاص قرار می دهد . چیزی که باعث گردیده است این بازی نمونه ای بی بدیل گردد استفاده از گرافیک بسیار زیبا و البهت گیم پلی استراتژیک سریع می باشد .

ویژگی ها :
- گیم پلی منحصر به فرد
- قابلیت انجام به صورت مولتی پیر حتی به صورت مولتی پلتفرم ( اندروید با iOS )
- و ..

 

hajm حجم : ۲۴٫۰۵ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(199)

The Wild Kingdoms 2 The Wild Kingdoms 3 The Wild Kingdoms 4 The Wild Kingdoms 5


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, | 22:8 | نویسنده : مهدي عباسي

        Busy Bags

 پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اینجا بخش وی آی پی مسافرانی است که به رم آمده اند . تمامی مسافرانی که در اینجا حضور دارند ، دارای یک هدف مشترک هستند ؛ چمدان خوش را برداشته و بروند ! اما همیشه همه چیز آنقدر که به نظر می رسد ساده نیست . برخی از آنها گمان می کنند که همیشه چمدان هایشان آخرتر از همه به دستشان خواهد رسید و این خود دلیلی است کافی برای به وجود آمدن مشکلاتی بسیار که در بازی Busy Bags وظیفه شما مدیریت کردن آنها می باشد . اگر فکر می کنید توانایی بر عهده گرفتن چنین مسئولیتی را دارید پیشنهاد می کنیم این بازی جذاب را که در محیطی سه بعدی و البته با گیم پلی ای منحصر به فرد شما را به چالش می کشد از دست ندهید .

ویژگی ها :
- استفاده از فرودگاه های موجود در ۵ نقطه مختلف جهان
- محیط سه بعدی با نمای ۳۶۰ درخ ای
- بهره گیری از بیش از ۲۰ کاراکتر سه بعدی
- گیم پلی ساده اما جذاب
- و …

 

hajm حجم : ۸٫۲۳ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم ۶۷٫۵۹ مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, | 22:6 | نویسنده : مهدي عباسي

          Rocket Music Player Premium

 پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Rocket Music Player Premium یک پلیر جذاب برای تمامی عاشقان به موسیقی می باشد .
این نرم افزار به گونه ای طراحی گردیده است که می تواند نیازهای تمامی کاربران ، چه آنان که به صورت آماتور به موسیقی گوش فرا می دهند و چه آنانکه زندگی شان با موزیک گره خود است فراهم آورد . دلیل این امر نیز بهره گیری از یک طراحی بسیار ساده اما کاربرپسند در کنار قابلیت های بسیار پیشرفته می باشد .

ویژگی های نسخه پرمیوم :
- ۱۰ اکولایزر گرافیکی
- امکان دانلود کردن آلبوم آرت
- قابلیت سفارشی سازی اکولایزر
- قابلیت بهره گیری از تگ برای موزیک ها
- نمایش بر اساس فولدر
- و…

 

 

hajm حجم : ۴٫۴۰ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(201)

 Rocket Music Player Premium  2 Rocket Music Player Premium  3


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, | 22:4 | نویسنده : مهدي عباسي

         Fast Reboot Pro

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Fast Reboot همانگونه که از نامش پیداست نرم افزاری برای ریبوت کردن سریع دستگاه اندروید شما می باشد که این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا همیشه از دستگاه تحت اندروید خود با بالاترین سرعت ممکن استفاده مورد نظرتان را ببرید . این اپلیکیشن دارای آپشن های مختلفی است که می تواند شما را در ریبوت کردن سریع دستگاه و در پس آن افزایش سطح عملکرد یاری نماید . به طور مثال می توانید با ایجاد یک زمانبندی به گوشی یا تبلت تان بگویید که خودش را در چه زمان هایی  ( برای نمونه ساعت ۴ ظهر هر روز ) ریبوت کند ! افزون بر این با بهره گیری از وبجت برنامه می توانید ساده ترین راه برای راه اندازی مجدد دستگاه را برای خود فراهم آورید .

 

 

hajm حجم : ۱٫۳۶ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(198)

Fast Reboot Pro 3 Fast Reboot Pro 5 Fast Reboot Pro 2


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, | 13:10 | نویسنده : مهدي عباسي

         million-moments--photo-viewer

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

هنگامی که عکس های شما که هر یک زنده کننده خاطره ای است بیشتر و بیشتر شده و بر روی یکدیدگر انباشته می شوند ، چیزی جز چشمان بسته و البته نگاه های کسل کننده آنها را نخواهد نگریست . حال آنکه می توانید با استفاده از یک نرم افزار کاربردی ، دگرگونی شگرفی را بر روی آنها ایجاد نموده و زیباترشان کنید .
million moments -photo viewer نام برنامه ای است که به شما کمک می کند تصاویر مرده خود را روحی تازه بخشیده و کاری کنید که هر بار برایتان تازگی داشته باشند . این اپلیکیشن با قرار دادن عکس های شما در قالب بندی مجله ها ، آنها را در زیباترین شیوه ممکن چیده و برایتان به نمایش در می آورد . این اپلیکیشن هم اکنون در رده اپلیکیشن های رایگان عکاسی در بسیاری از کشورها در وب سایت گوگل پلی ، به عنوان گزینه برتر انتخاب شده است .

 

 

 

hajm حجم : ۹٫۳۵ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(67)

million moments -photo viewer 4 million moments -photo viewer 2 million moments -photo viewer 3


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, | 20:47 | نویسنده : مهدي عباسي

        Ramayan-Wars-The-Ocean-Leap

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

سالها پیش از میلاد زمانی که حکومت رم یکی از قدرتمند ترین امپراتوری های زمین بود شیاطین به این کشور بزرگ حمله کردند و همسر شاهزاده Ram ربودند. این شاهزاده بی باک برای رهایی همسرش از چنگال اهرمین به نبرد با شیاطین پرداخت. بازی Ramayan Wars  شرح این داستان زیبا و هیجان انگیز است و شما باید در قالب این شاهزاده بی باک با شیاطین بجنگید.

ویژگی های کلیدی  Ramayan Wars :
- سه بعدی بودن تصاویر
- کنترل بالا بر روس شخصیت ها
- امکان سفارشی سازی بازی
- امکان بهره گیری از شتاب سنج
- موسقی زیبا و تاثیر گذار

 

 

 

hajm حجم : ۱۱٫۹۵ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم ۱۸۱٫۳۵

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(136)

Ramayan Wars The Ocean Leap 4 Ramayan Wars The Ocean Leap 3 Ramayan Wars The Ocean Leap 2


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, | 20:41 | نویسنده : مهدي عباسي

        Battery-Stats-Plus-Pro

پیش نیاز اندروید ۲٫۰ و بالاتر

تا کنون برنامه های بسیاری برای اندروید عرضه شده است اما برنامه ای می تواند مفید با شد که سرعت تلفن همراه و شارژ باتری را کاهش ندهد از این رو انتخاب نرم افزار مناسب کار دشواری است . برنامه Battery Stats Plus Pro  می تواند کمک شایانی به شما در امر انتخاب نرم افزار مناسب نماید. این برنامه میزان مصرف شارژ باتری و میزان بهره گیری هر نرم افزار ازCPU را نمایش می دهد. افزون براین نمایش نمودار شارژ باتری در دروه های متفاوت شما را از مشکلات احتمالی تلفن همراهتان در آن دوره زمانی آگاه می سازد.

ویژگی های کلیدی Battery Stats Plus Pro :
- برآورد عمر باتری با توجه به الگو مصرف شما
- تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات باتری

 

hajm حجم : ۱٫۰۸ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(194)

Battery Stats Plus Pro 3 Battery Stats Plus Pro 7. Battery Stats Plus Pro 4


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, | 20:40 | نویسنده : مهدي عباسي

       Light-Painting-Camera

پیش نیاز: اندروید۲٫۲ و بالاتر

با Light Painting Camera تلفن همراه خود را به یک تابلو نقاشی جادویی تبدیل کنید. با استفاده ازاین برنامه در شرایط نامناسب مانند نیود نور کافی یا سرعت زیا د می توانید عکس های خیره کننده بگیرید. این برنامه کاربردی  همچنین قادر است به وسیله GPS تلفن همراه شما مکان هایی که عکاسی در آنها انجام گرفته را روی نقشه علامت گذاری کند تا به این ترتیب اطلاعات کاملی در اخیتار بیننده قرار گیرد. لازم به ذکر است برنامه فوق فقط درتلفن همراه با پردازنده دو هسته ای قابل اجرا می باشد.

 

hajm حجم : ۲۲۲ کیلوبایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(197)

Light Painting Camera2 Light Painting Camera3


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, | 20:39 | نویسنده : مهدي عباسي

          Clean-Widgets

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

امروزه در بسیاری از جوامع استفاده از وسایل الکترونیکی برای تسریع در انجام کارها به یکی از مهم ترین نیازهای افراد تبدیل شده است. ازاین برنامه هایی می توانند برای این عصر سرعت مناسب باشند که در کنار کاربردی بودن  باعث افزایش سرعت کاربر شوند. ابزارک ها از جمله نرم افزارهایی هستند که باعث افزایش سرعت دستیابی شما به برخی برنامه ها می شوند. برنامه Clean Widgets  شامل چندین ویجت کاربردی ( دو ساعت زیبا،Bluetooth،WiFi،حالت لرزشی و میزان نور صفحه نمایش) می باشد.

 

 

hajm حجم : ۱٫۸۰ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(196)

Clean Widgets 3 Clean Widgets 2 


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, | 20:38 | نویسنده : مهدي عباسي

        Volume Ace

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

برنامه Volume Ace شما در قالب یک مدیر حرفه ای قرار داده و کنترل صدای بخش های مختلف تلفن همراهتان را به شما واکذار می کند. در این نرم افزار پیشرفتنه و جالب شما می توانید حجم صدای روی بلند گو را تنظیم کنید و همچنین از طربق ابزارک های کاربردی و جالب برنامه دسترسی به تنظیمات این نرم افزار آسان تر می شود. افزون بر این شما با استفاده از برنامه فوق می توانید برخی از زنگ ها را ممنوع کنید و امکان اجرای آن ها را ندهید.

 

hajm حجم : ۶۲۳ کیلوبایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(193)

Volume Ace 3 Volume Ace 2


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, | 14:54 | نویسنده : مهدي عباسي

        

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Jump Desktop یک اپلیکیشن ریموت می باشد که طراحی شده تا امکان کنترل کامپیوترتان را از طریق اسمارت فون یا تبلت به شما بدهد . این برنامه که سازگار با RDP و VNC طراحی شده است می توانید محیطی امن و البته با راه اندازی بسیار سریع و آسان را برایتان به وجود آورد . محیط کاربری قرار گرفته شده می تواند احساس کاربر با کامپیوتر را از طریق اندروید برایتان فراهم آورد .

 

 

 

hajm حجم : ۴٫۳۵ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

  


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, | 14:53 | نویسنده : مهدي عباسي

      

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Spotimote نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید نرم افزار Spotify را که بر روی کامپیوترتان نصب نموده اید کنترل کنید .
اگر تا کنون نرم افزار  Spotify Server را بر روی رایانه خود نصب نکرده اید می توانید با رفتن به اینجا آن را دانلود نمایید .

 

ویژگی ها :
- انجام کنترل های اصلی پخش موزیک نظیر ایست ، عقب و جلو ، تکرار و …
- دسترسی به بانک اطلاعاتی موزیک ها و هنرمندان
- ستاره دادن یا گرفتن ستاره از یک موسیقی
- ویرایش لیست پخش ( Play List )
- و …

 

 

 

hajm حجم : ۲٫۵۰ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

 


برچسب‌ها: <-TagName->